Tips διατροφής

Ότι νυφικό κι αν φορέσετε, όσο υπέροχο make up κι αν κάνετε, όσο σύγχρονο στολισμό κι αν έχει η εκκλησία και όσο gourmet μενού κι αν περιλαμβάνει η δεξίωση, αν φαίνεστε σαν να ασφυκτιάτε μέσα στο νυφικό σας το πιθανότερο είναι ότι θα θέλετε να κρύψετε τις φωτογραφίες του γάμου σας. Γι’ αυτό άλλωστε και οι περισσότερες νύφες μαζί με τις προετοιμασίες του γάμου βάζουν στο πρόγραμμα και μια δίαιτα.
Τι πρέπει να προσέξετε λοιπόν πριν το γάμο είτε για να χάσετε κάποια κιλά, είτε για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας;

Ότι νυφικό κι αν φορέσετε, όσο υπέροχο make up κι αν κάνετε, όσο σύγχρονο στολισμό κι αν έχει η εκκλησία και όσο gourmet μενού κι αν περιλαμβάνει η δεξίωση, αν φαίνεστε σαν να ασφυκτιάτε μέσα στο νυφικό σας το πιθανότερο είναι ότι θα θέλετε να κρύψετε τις φωτογραφίες του γάμου σας. Γι’ αυτό άλλωστε και οι περισσότερες νύφες μαζί με τις προετοιμασίες του γάμου βάζουν στο πρόγραμμα και μια δίαιτα.
Τι πρέπει να προσέξετε λοιπόν πριν το γάμο είτε για να χάσετε κάποια κιλά, είτε για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας;

4 με 6 μήνες πριν το γάμο
Αν χρειάζεται να χάσετε μερικά κιλά, τότε είναι προτιμότερο να συμβουλευτείτε κάποιο διαιτολόγο και να μην κάνετε αυτοσχέδιες δίαιτες όπως να μην τρώτε κανονικά γεύματα, ή να τρώτε μία φορά την ημέρα.
Η καλύτερη διατροφή για το σώμα είναι η ισορροπημένη διατροφή, δηλαδή, να τρώτε από όλα, αλλά με μέτρο, όχι σε μεγάλες ποσότητες.
Μην μένετε πολλές ώρες χωρίς φαγητό. Φάτε τρία κύρια γεύματα την ημέρα και μικρά ενδιάμεσα.
Αν τηρήσετε τα παραπάνω, εξασφαλίζετε ή τουλάχιστον μειώνετε στο μίνιμουμ τα τσιμπολογήματα με τρόφιμα χαμηλής διατροφικής αξίας, αλλά και την λεγόμενη "αδυναμία" στα γλυκά.
Προσθέστε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο φρούτα και λαχανικά.
Αποφύγετε τα πολύ λιπαρά φαγητά, ειδικά όταν τρώτε έξω ή παραγγέλνετε delivery.
Με δεδομένο ότι οι μερίδες του φαγητού σας είναι κανονικές, μην αποφεύγετε τα αμυλούχα τρόφιμα όπως μακαρόνια, ρύζι και ψωμί, καθώς αυτά σας δίνουν την άμεση ενέργεια που χρειάζεται όλο το σώμα, οι μυς και κυρίως ο εγκέφαλος.
Αποφύγετε τα πολλά και βαριά αλκοολούχα ποτά, καθώς το αλκοόλ περιέχει πολλές "κενές" θερμίδες.
Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ το νερό, τουλάχιστον 1μιση λίτρο την ημέρα.

Tips διατροφήςΜία μέρα πριν το γάμο:
Καλύτερα να αποφύγετε το αλκοόλ και τον καφέ, ή τουλάχιστον να τα περιορίσετε σε ένα. Το αλκοόλ και η καφεΐνη είναι διουρητικά, δηλαδή μας κάνουν να χάνουμε υγρά, αλλά και εισβάλουν στην αύξηση της πίεσης. Ο καφές επίσης -εκτός αν είναι ντεκαφεϊνέ- μπορεί να σας κάνει να χάσετε τον ύπνο σας πράγμα που δεν θέλετε να συμβεί μια ημέρα πριν τον γάμο.
Μην δοκιμάζετε καινούρια φαγητά σήμερα. Δεν ξέρετε τι θα σας πειράξει.
Καλό θα ήταν να έχετε κανονίσει κάποιο σνακ για να το φάτε μεταξύ του γάμου και της δεξίωσης, ώστε να μην σας καταβάλει το άγχος και η κούραση.
Μην παραλείψετε να πιείτε νερό και χυμό.

Την ημέρα του γάμου:
Φάτε ένα καλό πρωινό, αλλά και δεύτερο γεύμα, αν ο γάμος είναι αργά.
Προτιμήστε να μην καταναλώσετε καφέ και αλκοόλ πριν τον γάμο. Αν πίνετε πολλούς καφέδες την ημέρα, τότε περιορίστε αυτή την ποσότητα για σήμερα.
Αν δείτε ότι δεν μπορείτε να φάτε κανονικά στη διάρκεια της ημέρας, προτιμήστε τους χυμούς που είναι ποιο παχύρρευστοι και τουλάχιστον προσπαθήστε να μην μείνετε εντελώς νηστική.

Η ώρα η καλή!!!!!!.

Δέσποινα Βαράκλα
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος – Ψυχολόγος
Απόφοιτος Πανεπιστημίου Αριζόνα – Η.Π.Α
Χάρητος 5, Κολωνάκι
Τηλ.: 210 7240275
Κιν.: 6976 490430
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
www.despinavarakla.com

Pin It