ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ, ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ…

Αν ψάξει κανείς στο λεξικό τη λέξη «χαμόγελο» θα βρει: «ελαφρά σύσπαση του προσώπου, κατά την οποία ανασηκώνονται οι άκρες των χειλιών, χωρίς να ανοίξει απαραίτητα το στόμα, για την έκφραση κυρίως θετικών συναισθημάτων (χαράς, ευχαρίστησης, ηρεμίας, ικανοποίησης…), ή των προθέσεων, των σκέψεων κάποιου».

Eνα απλό χαμόγελο όμως δε φτάνει πάντα. Και η περίοδος που ετοιμάζεστε για μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής σας, την ημέρα του γάμου σας, είναι σίγουρα η πιο κατάλληλη για να αποκτήσετε εκείνο το λαμπερό, υγιές και όμορφο χαμόγελο που εδώ και καιρό ονειρεύεστε. 

shutterstock164753090

Πριν δώσουμε το λόγο σε εξειδικευμένους και καταξιωμένους επιστήμονες στον τομέα της αισθητικής οδοντιατρικής – και όχι μόνο- για να μας καθοδηγήσουν και να μας παρουσιάσουν τα τελευταία επιτεύγματα, τις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης τους, επεξηγώντας μας ταυτόχρονα βήμα-βήμα τις μεθόδους που εφαρμόζουν για να πετύχουν το τέλειο αποτέλεσμα, ας δούμε κάποιους απλούς και οικονομικούς τρόπους για να αποκτήσουμε το τέλειο χαμόγελο, αλλά και για να το διατηρήσουμε όσο περισσότερο γίνεται.


Θεϊκό χαμόγελο σε 20 κινήσεις

Όλοι μας επιθυμούμε το τέλειο χαμόγελο, ειδικά όταν βλέπουμε διάσημες σταρ όπως η Julia Roberts, η Αngelina Jolie να χαμογελούν στο φακό γεμάτες αυτοπεποίθηση.

• Λάμψτε: Μην αμελείτε να βουρτσίζετε καθημερινά τα δόντια σας με οδοντόκρεμα που να περιέχει σόδα η οποία βοηθά στο να διατηρούνται λευκά τα δόντια. Αυτό θα ανεβάσει την αυτοπεποίθηση σας στα ύψη και θα σας βοηθήσει να διατηρήστε το τέλειο χαμόγελο.

• Αποκτήστε όμορφα ούλα: Τα ούλα σας βρίσκονται σε πρώτο πλάνο κάθε φορά που χαμογελάτε και για αυτό για να τα διατηρήσετε ροζ και υγιή, χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα λεύκανσης και στη συνέχεια κάντε γαργάρες με στοματικό διάλυμα.

• Καταναλώστε τροφές με φυτικές ίνες: Αυτές οι τροφές, όπως πχ τα μήλα και τα καρότα έχουν μία δράση απολέπισης και βοηθούν στην αφαίρεση των επιφανειακών κηλίδων κάτι που βοηθά στην διατήρηση της λευκότητας των δοντιών απογειώνοντας το χαμόγελο σας.

• Ελέγξτε τις ρωγμές στα δόντια σας: Το τρίξιμο και το έντονο σφίξιμο των δοντιών αποτελούν μία από τις κυριότερες αιτίες που οδηγούν σε ραγισμένα και σπασμένα δόντια. Συμβουλευτείτε τον οδοντίατρο σας ώστε να διαπιστώσει αν υπάρχει πρόβλημα για να σας βοηθήσει να προστατεύσετε τα δόντια σας.

• Γεμίστε τα κενά: Κενά μεταξύ των δοντιών δεν είναι καθόλου ελκυστικά και μπορεί να καταστρέψουν το χαμόγελο. Οι άνθρωποι βλέπουν το χαμόγελο σας και τα σκούρα διαστήματα ενδέχεται να είναι ενοχλητικά στο μάτι. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα οδοντικά προϊόντα για να κλείστε τα κενά.

• Προστατέψτε τα δόντια και τα ούλα σας: Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διορθωθούν τα ραγισμένα, σπασμένα ή χαμένα δόντια. Για το λόγο αυτό απαιτείται η επίσκεψη στον οδοντίατρο σας σε τακτά χρονικά διαστήματα.

• Αντικαταστήστε τα χαμένα δόντια: Τα χαμένα δόντια περιορίζουν το χαμόγελο σας. Η πιο φανερή μορφή παραμέλησης των δοντιών είναι τα χαμένα δόντια, γεγονός που τραβάει αμέσως την προσοχή των άλλων στο στόμα. Είναι φρόνιμο λοιπόν να αντικαταστήσετε τα χαμένα δόντια ώστε να μπορείτε να χαμογελάτε όπως εσείς θέλετε.

• Κάντε λεύκανση στα δόντια σας: Τα δόντια λεκιάζουν είτε λόγω του καπνίσματος, είτε λόγω της προχωρημένης ηλικίας, είτε λόγω της κληρονομικότητας. Η υπερβολική κατανάλωση επίσης ροφημάτων, όπως το τσάι και ο καφές χρωματίζει τα δόντια και θαμπώνει το χαμόγελο σας κάνοντας το να χάνει την ακτινοβολία και την λάμψη του. Η λεύκανση και οι θεραπείες που θα σας προτείνει ο οδοντίατρος σας θα λύσουν το πρόβλημα.
• Τρώτε φρούτα και λαχανικά: Έχει παρατηρηθεί ότι τα φρούτα και τα λαχανικά, σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή, μειώνουν την τερηδόνα και συμβάλλουν θετικά στην στοματική υγιεινή. Ορισμένα φρούτα και λαχανικά αποτελούν καλές πηγές βιταμίνης C, ενώ μερικά από αυτά περιέχουν σίδηρο και ασβέστιο και δεν περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούνται επίσης κυρίως από νερό και αυτό εξασφαλίζει ένα ελαφρά υγρό περιβάλλον το οποίο δεν συντελεί στην ανάπτυξη βακτηριδίων.
• Προστατέψτε το στόμα σας: Μην αμελείτε τους οδοντιατρικούς ελέγχους, τα δόντια που κουνιούνται, την ευαισθησία ή τον πόνο στα ούλα σας. Είναι πολύ σημαντικό να κάνετε έναν έλεγχο σε όλα. Το βούρτσισμα μπορεί επίσης να προλάβει την τερηδόνα.
• Χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα: Η σωστή χρήση του οδοντικού νήματος αφαιρεί την πλάκα και τα κατάλοιπα των τροφών από τα σημεία όπου δεν φτάνει εύκολα η οδοντόκρεμα, κάτω από την γραμμή των ούλων και ανάμεσα στα δόντια. Η δημιουργία πλάκας μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία τερηδόνας και σε ασθένειες των ούλων, κατά συνέπεια ο καθημερινός καθαρισμός με οδοντικό νήμα είναι ιδιαιτέρως σημαντικός.

• Τρώτε υγιεινά: Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή υψηλής θερμιδικής αξίας οδηγούν στη δημιουργία τερηδόνας στα δόντια. Το βούρτσισμα ή το ξέπλυμα του στόματος με νερό συμβάλλει στη διατήρηση της δομής των δοντιών σας, αλλά και του χαμόγελου σας.

• Αποφύγετε τα αεριούχα ποτά: Τα αεριούχα ποτά, ακόμα και τα αναψυκτικά διαίτης, έχουν πολλά οξέα τα οποία μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσουν απώλεια δοντιού αδυνατίζοντας το σμάλτο κάνοντας το πιο ευάλωτο στην τερηδόνα κάτι που οδηγεί σε ένα μη ελκυστικό χαμόγελο.

• Πείτε «όχι» στο κάπνισμα και στο μάσημα του καπνού: Και οι δύο αυτές συνήθειες οδηγούν σε αύξηση του κινδύνου εμφάνισης στοματικών καρκίνων. Μπορεί επίσης να έχουν δυσμενή αποτελέσματα στα δόντια σας, καθώς ενδέχεται να τα χρωματίσουν, αλλά και να δημιουργήσουν κακοσμία του στόματος.

• Μασήστε τσίχλα χωρίς ζάχαρη: Η χρήση τσίχλας χωρίς ζάχαρη μπορεί να βοηθήσει στην απομάκρυνση βακτηριδίων και μικροβίων από τα δόντια σας. Έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην πρόληψη της τερηδόνας γεγονός που βοηθάει στο να διατηρήσετε το τέλειο χαμόγελο σας.

• Αποφύγετε το φαγητό μεταξύ των γευμάτων: Τα κέικ, οι σοκολάτες, το τζανκ φουντ και άλλες ζαχαρώδεις τροφές που τις καταναλώνουμε μεταξύ των γευμάτων ενδέχεται να δημιουργήσουν τερηδόνα. Ορισμένες ζαχαρώδεις τροφές περιέχουν πολλά λιπαρά.

• Βουρτσίστε τη γλώσσα σας: Μερικές φορές η κακοσμία του στόματος μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα, για το λόγο αυτό η γλώσσα η οποία σχηματίζει το δικό της στρώμα βακτηριδίων πρέπει να ελέγχεται και να λαμβάνει την ανάλογη φροντίδα. Αυτό βοηθάει πολύ στη μείωση του συνόλου των στοματικών βακτηριδίων και στη διατήρηση της στοματικής υγιεινής.

• Αποφύγετε το πίρσινγκ στο στόμα: Το πίρσινγκ στο στόμα συχνά οδηγεί σε πόνο, πρήξιμο, μόλυνση, σε αύξηση της ροής του σάλιου και στον τραυματισμό των ούλων και όλα αυτά «κλέβουν» το χαμόγελο μας.

• Ελέγξτε τον διαβήτη σας: Αν έχετε διαβήτη, διατρέχετε μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξετε ορισμένα στοματικά προβλήματα υγείας. Ο έλεγχος των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο από τα προβλήματα αυτά βοηθώντας σας να διατηρήσετε το τέλειο σας χαμόγελο.

• Κοιμηθείτε καλά: Ένας καλός ύπνος χαλαρώνει το πνεύμα και το σώμα σας. Σας κάνει να νιώθετε καλά κάτι που απογειώνει το χαμόγελο σας.

Pin It